tisdag 3 december 2013

Mina olika hem

Sitter på ett av mina kära ställen som blivit som ett extra hem. Spis&Deli Halmstad. Underbart! Trevliga människor, härlig inredning, fantastiskt god mat och min chef som grundare :) Inte illa någonstans! De är glädjefullt att ha vardagsrum på olika platser- en förlängning av hemmet. En plats att vara på, att trivas på! 

Spis&Deli, jobb-huset, min lägenhet och mamma o pappas hus på landet. Dessutom Kornhill och Rydängskyrkan. Skogen, havet, vänners hem. Många olika ställen jag älskar och trivs på!! Viktigt att andningsplatser, uppbyggande ställen, utmanande miljöer.  Vilken tacksamhet! 

Vilka platser trivs du på? Vad gör det med dej? Och hur använder du dem? 

Ta dig till en plats i livet där du trivs, då blir livet mycket trevligare :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar