söndag 9 mars 2014

Vardag

Din vardag är inte som min, och min är inte som någon annans och någon annans är inte som... Ja, du förstår. Alla har vi olika liv och livsstilar. Men sak vi borde ha gemensamt är att vi rör på oss i vardagen. Det måste inte vara monster-pass (varje dag alltså) utan mer att man rör på sig. Att inte ha ett helt stillasittande liv! 
En höstdag i Växjö.

Jag hade nog inte klarat av det med min rastlöshet, men såklart går de i vågor för mig med! Jag gillar dock att umgås med likasinnade. Inte hysteriska men med en självklarhet att kroppen ska tas hand om- röras på och ges god näringsrik mat. Härligt, då mår man verkligen bäst! (Helt ärligt är socker-dipparna hemska!) 
Promenad, sightseeing, käk och löprunda (syns inte på bilden) i London för ett år sen! 

Lästips: 1 Kor 6:19-20

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar