fredag 14 mars 2014

Det bästa med träning

Tycker jag är att man kan variera den i all oändlighet, det gör att det blir grymt roligt! Tänk om de bara fanns en enda sport i hela världen och alla var tvungna att utöva den! Hemska tanke... Att köra slut på sig är en av de skönaste känslor jag vet (om det nu är en känsla- kanske mer ett tillstånd). 
Träning på stranden- i sanden, löpning, pt-pass, gym, bollsport och hinderbana har min vecka bestått av! Underbart, och roligt.
I veckan tänkte jag på att idrott är ett av mina intressen. Sen var jag tvungen att korrigera mig själv- det är ju mitt största intresse faktiskt. Det är min livsstil. Det är något jag vill prioritera och en sak som får mig att må bra & ha roligt. Det är de jag planerar efter på mina resor... Vill kunna använda det för att få andra att må bättre också! 

Ha en bra träningsdag (om du inte har planerad vilodag vill säga.) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar